Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

θυμάσαι?*



                      



Θυμάσαι οταν με πρωτοειδες που γελουσαν τα ματια μας σαν να ειμαστε παιδια 3 χρονων σε τσιρκο?

Θυμάσαι που οταν με γνωρισες πειστηκαμε πως μισιομασταν αλλα δεν ηταν αληθεια?

Θυμάσαι που μου ψιθυρισες γλυκα το " σ'αγαπω" τοτε που εκλαιγα μετα απο καυγα?

Θυμάσαι που λυθηκες και αρχισες να μου μιλας?

Θυμάσαι οταν μου ειπες "η καρδια ειναι μεγαλυτερος μυς απο την γλωσσα,ακου αυτην και μην ζητας να σου αρθρωνω οτι ειμαι μαζι σου" ?

Θυμάσαι οταν μαλωναμε που εκλαιγες στα παρτυ κρυφα στα μπανια για να μην νομιζουν οτι "εσπασεσ" και δεν εισαι δυνατος?

Θυμάσαι ποιος ερχοταν πρωτος οταν εσυ χρειαζοσουν να σηκωσεις το ρημαδοτηλεφωνο να με παρεις αλλα δεν το εκανες ποτε?

Θυμάσαι στις συναυλιες που μου μαθαινες να σου στριβω τσιγαρα ενω δεν καπνιζα?

Θυμάσαι τα γελια που ριχναμε στα βιντεο που βγαζαμε?

Θυμάσαι οταν το εσκαγα απο το σπιτι για να ερθω να σε δω?

Θυμάσαι που μαλωσαμε μια φορα στην βροχη και γιναμε λουτσα?και σε εσπρωξα! θυμάσαι? και μετα γυρισαμε τρεοντας και αγκαλιαστηκαμε σαν να παιζαμε σε ταινια ηταν..το θυμάσαι?

Θυμάσαι που αναβαμε φωτιες με την παρεα στην παραλια και τραγουδουσες με την κιθαρα σου και μου αφιερωνες ο,τι επαιζες με ενα βλεμμα?

Θυμάσαι τις μπυρες που ειχες πιει οταν μαλωσαμε πρωτη φορα πολυ ασχημα?και υστερα ηρθα και σε ειδα και  ξερναγες απανω μου αληθειες,συναισθηματα και μπυρα..

Θυμάσαι που παντα εγω εστελνα "καληνυχτα" και εσυ παντα "καλημερα"?

Θυμάσαι οταν κρυβομασταν απο την παρεα για να μην καταλαβουν αυτο που ειχαμε? Τι γελιο που ειχε!τι κουραστικο που ηταν! θυμασαι οταν ολοι το ανακαλυψαν που τελικα τους αρεσε?

Θυμάσαι στην αρχη που δεν ησουν σιγουρος για εμας?

Θυμάσαι που εγω το ηξερα απο την αρχη πως θα το ξεχυλωναμε το "μεταξυ μασ" σαν μπλουζακι που δεν σου χωραει πια..μα ειναι το αγαπημενο σου?

Θυμάσαι που συνεννοουμασταν με ενα κοιταγμα? σκεφτομασταν τα ιδια και γελουσαμε με τα δαιμονια μυαλα μας?

Θυμάσαι που ταιριαξαμε στην ειρωνια που ριχναμε στους αλλους?
που αντιπαθουσαμε τα ιδια,το θυμασαι?

Θυμάσαι που ποτε δεν τα φτιαξαμε γιατι ειχες "αλλεργια στις δεσμευσεις" και με εκανες να πιστευω πως ειχα και εγω?

Θυμάσαι που δεν ηξερες τι να μου πεις οταν ειχα δικιο?
οταν ελεγες συγνωμη με κοιτουσες στα ματια..οταν ελεγες οσα ηθελες να πεις,δακρυζεσ. το θυμάσαι?

Θυμάσαι που νομιζες οτι δεν σε εμπιστευομουν? Ησουν ο μονος.

Θυμάσαι τι τρελες καναμε οταν ημασταν στα καλυτερα μας και ημασταν οι δυο μας?

Θυμάσαι τα μπαλονια που ειχες αγορασει απο ενα χοντρουλικο συμπαθητικο γυφτακι? Νομιζα πως θα μου επαιρνες ενα..αλλα μου τα πηρες ολα και καναμε βολτες με αυτα μετα και μας κοιτουσε ολος ο κοσμος.

Θυμάσαι που σε περιμενα να σου δωσω το δωρο σου μετα απο καβγα και ποτε δεν ηρθες γιατι ειχες παρα-πιει και σε ειδα στο δρομο αγκαλια με μια αγνωστη?

Θυμάσαι οταν δεν μου εδινες ξαφνικα σημασια χωρις λογο και αιτια?

Θυμάσαι που μαλωναμε τοσο πολυ και ειπες " τελικα δεν επρεπε να σε ειχα γνωρισει" και σου εδωσα χαστουκι?

Θυμάσαι οταν μου μαγειρευες και τσιμπουσα απο την κατσαρολα και με μαλωνες?χαχαχ ποσο αστεια ηταν!

Θυμάσαι που ηθελες να με βγαζεις φωτογραφιες μολις ξυπνουσα?
με τα πρησμενα ματια μου και το δερμα μου να μοιριζει ονειρα?

Θυμάσαι τα σημειωματακια που σου αφηνα κρυφα μεσα σε τσαντες σου πριν γραψεις τα δυσκολα διαγωνισματα σου? Μου ειχες πει οτι τα εβαζεσ στις τσεπες σου για καλη επιτυχια.

Θυμάσαι που δεν υπηρχε τιποτα ξενο πανω μου για εσενα και τιποτα ξενο πανω σου για εμενα? Ολα τα αγαπουσες πανω μου.

Θυμάσαι τους διαγωνισμους και τα στοιχηματα που βαζαμε και παντα εχανα? Και μετα με γαργαλαγες?

Θυμάσαι που τραγουδουσαμε στους αδειους δρομους μετα απο ξενυχτια με την παρεα?

Θυμάσαι που ολοι χαιρονταν για εμας και οσες φορες ημασταν σε ενταση προσπαθουσαν να μας τα ξαναβρουν? Ομως παντα μονοι μας τα βρισκαμε,υστερα απο δικα μου πρωτα βηματα..

Θυμάσαι που μετανιωνες οταν μου ελεγες "θα ειμαστε παντα μαζι" και μετα γυρνουσες και μου το ξαναλεγες και το εννοουσες?

                              [...]

Θυμάσαι που ειχα να ακουσω καιρο νεα σου και σε ειδα ξαφνικα ενα πρωι οταν πηγαινα σχολειο και εσυ μολις κατεβαινες απο το λεωφορειο?

Θυμάσαι οταν μου εστελνες μηνυματα μονο σε γενεθλια και εγω δεν απαντουσα σε κανενα?και μετα με επαιρνες τηλ και μιλουσαμε ωρες και κλαιγαμε και οι δυο.

Θυμάσαι που ειχα ξεχασει και σε ειδα ξαφνικα καπου με μια κοπελα χερι-χερι και κρυφτηκα να μην με δεις?Την φιλησες..και εγω εκλαιγα και η μασκαρα δεν ηταν αδιαβροχη.

Θυμάσαι που παιζαμε τους cool φιλους που τα εχουν ξεχασει ολα ενω που και που μου εστελνες μηνυματα γλυκα?

Θυμάσαι οταν βγηκαμε εσυ,εγω και η κοπελα σου και ειπα οτι παω τουαλετα αλλα εφυγα? Και με ειδες και σε ειδα..απλα κοιταχτηκαμε και ξεραμε.

Θυμάσαι που ολα εγιναν καλα παλι μετα απο εναν ακομα γερο καυγα?
Ειχαμε πειστει και οι δυο πως καταφεραμε να ξεχασουμε ο ενας τον αλλον.

Θυμάσαι ομως που μετα απο 3 μηνες βγηκαμε εσυ,εγω,η κοπελα σου και ενας φιλος μου?
Καθως φευγαμε εσυ με την κοπελα σου και εγω με τον φιλο σου,γυρισαμε και κοιταξαμε ο ενας τον αλλο.Το θυμασαι?

..και μου εστειλες αργα το βραδυ "ευχομουν να μην παντρευτουμε και χαιρετιομαστε στον δρομο σαν φιλοι, ενω θα ξερουμε οτι καιει μεσα μας κατι..Το καταφεραμε τελικα?"

..και σου απαντησα "Μπορει και ναι μπορει και οχι..θα απατουσα τον αντρα μου μαζι σου."
..και απαντησες "Και εγω την γυναικα μου μαζι σου :) και θα εκανα παιδι μαζι σου. Η' θα υιοθετουσαμε οπως εσυ θα ηθελες..ενα μαυρακι κοριτσακι με φουντωτα μαλλια. Τι λες? "
..σου απαντησα " Περιμενω προσκλητηριο,αλλα δεν θα αντεξω να κατσω στο τραπεζι..δεν θα μπορω να κανω οτι γελαω συνεχεια"
..χαχαχ και μου ειπες "Ενταξει. εμενα ομως μην με καλεσεις δεν θα  θελω να ερθω. "




...ΘΥΜΑΣΑΙ? Τι θυμάσαι?

3 σχόλια: