Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

be a Jones or be a Darcy*



                                   



Είσαι από αυτούς που όταν κάτι τους πάει στραβά βάζουν το ALL BY MYSEEEELF DON'T WANNA BE ALL BY MYSEEELF πίνοντας κρασί και έχοντας τους κολλητούς σου στην άλλη γραμμή να αναλύσετε τα πάντα? Είσαι δικός μου.

Εντάξει οι πιο πολλές έχουν ταυτιστεί με την Bridget Jones και τις ιστορίες της και τις σκέψεις τις,αλλά όσο προχωράω στο δρόμο όλο και λιγότερες κοπέλες βλέπω που θα μπορούσαν να ταυτιστούν με την Bridget  ή κάποια σαν αυτή.
Ίσως φταίει ότι είναι λίγο παλιομοδίτικη, too english,λίγο καθώς πρέπει,ίσως που σκέφτεται λίγο παραπάνω,που έχει παραπάνω κιλά,που είναι ευαίσθητη,που δεν βάφεται πολύ και που είναι λίγο μπερδεμένη.

Σήμερα τα κορίτσια είναι πιο bitchaaaz,με έξτρα φουλ βαμμένο φρύδι και πολύ illuminator και δεν σκέφτονται πολύ,ούτε ντύνονται πολύ, αλλά βασικά ούτε τρώνε και πολύ. Ζουν yolo,κάνουν contouring και είναι πολύ πολύ πολύ ελκυστικές. Καμία δεν θα ήθελε να είναι Jones, αλλά να ανεβάζει τα νέα ρούχα και τα #healthyfoods και τις #ποτάρες στο instagram. Ή υπάρχει ελπίδα ότι πίσω από όλο αυτό, υπάρχει μια Jones που κρύβουν καλά γιατί μπορεί να είναι ευαίσθητες αλλά να μην το δείξουν γιατί μόνο οι bitchaz  επιβιώνουν και είναι κοινωνικά αποδεκτές.

Προσωπικά, είδα Bridget Jones  στο δημοτικό ή στις αρχές γυμνασίου δεν θυμάμαι ακριβώς...Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι όσο έβλεπα την ταινία τόσο πιο πολύ ταυτιζόμουν.
Και μέχρι σήμερα είμαι μια Jones που είτε μου αρέσει ή όχι, αυτή είναι η σκληρή αλήθεια let's face it.
Και πολλές άλλες σαν και εμένα είτε το κρύβουν είτε όχι.

Γενικά πάντα προτιμούσα να βρω τον Mark Darcy της ζωής μου όσο και να με εντυπωσίαζαν κατά καιρούς οι περιζήτητοι τύπου Daniel Cleaver.
Δε χρειάζεται να ταιριάζεις αλγοριθμικά με το άλλο σου μισό.
Με τον άλλο δε δένεσαι για αυτά που ταιριάζεις ή για αυτά που είστε ίδιοι αλλά για αυτά που διαφέρετε και για τα ελαττώματα που από αυτά κρατιέσαι.

Τα προτερήματα είναι πάνω κάτω τα ίδια,ενώ οι παραξενιές και τα "θέματα" του άλλου είναι αυτά που τον κάνουν ξεχωριστό.
Και εντάξει μπορεί να ταιριάζεις 97% με τον έναν, αλλά εσύ να ερωτεύτηκες αυτόν που ταιριάζεις μόλις 8%.
Εκείνο το 8% όμως είναι εκείνο που ερωτεύτηκες,γιατί στην πραγματικότητα δε διαλέγεις ποιον θα ερωτευτείς, απλά τυχαίνει.
Είναι δεν είναι "έξω από τα νερά σου" , είναι αυτός που όταν τυχαίνει να τον συναντάς στο δρόμο με τις φόρμες και τα μαλλιά κότσο (ένα χάλι και μισό) θα χαίρεται που σε βλέπει και που μέχρι και με τις άχαρεσ φόρμες, θα του αρέσεις.
Αυτός/αυτή που όταν βλέπεις ξαφνικά κομπιάζεις και δεν ξέρεις τι να πεις αλλά το παίζεις τόσο κουλ και άνετος που χαμογελάς και παράλληλα ρωτάς και πώς πάει και στην προσωπική ζωή του. ΑΥΤΟΣ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟΣ.
Φεύγεις με στυλ και ανωτερότητα γιατί έτσι πρέπει, λέγοντας μέσα σου "don't look back", ενώ πριν τον συναντήσεις έβριζες ό,τι υπάρχει και από μέσα σου λες "walk away walk away".
Δηλαδή ποιά δεν θέλει έναν Mark Darcy? Έναν Colin Firth?
Σοβαρό,αυστηρό,πάντα υπερτέλειο,πάντα να ξέρει τι να πει και εσύ να είσαι η κοπέλα με τις φόρμες που αράζεις στον καναπέ σου με παγωτό και ένα ποτήρι κρασί φορώντας τα φαρδιά πλεχτά σου και most of the time  δεν ξέρεις τι να πεις.
Αυτός ο Darcy της καρδιάς σου, εσένα θέλει όμως.Όσο και αυστηρός και απόλυτος να είναι,σε εσένα ερωτεύτηκε τις φαρδιές σου φόρμες και τις χαζομάρες που μόνο με εσένα μπορεί να κάνει.

Αν είσαι από τους ανθρώπους που ταλαιπωρείσαι θέλοντας έναν τέτοιον άνθρωπο που δεν εκφράζει το τι νιώθει, το τι θέλει, το πόσο το θέλει, που έχει ένα poker face και που φαίνεται να είναι ο πιο ψυχρός άνθρωπος του κόσμου, τότε ναι πρέπει να περιμένεις.
Γιατί αυτοί οι άνθρωποι όσο απόμακροι και να φαίνονται, τόσο ευαίσθητοι είναι. Και μπορεί το να εκφραστούν να είναι κάτι εξωπραγματικό για αυτούς, αλλά πρέπει να περιμένεις ή να μην στέκεσαι στα λόγια τους αλλά στις μεγάλες πράξεις τους που αυτές θα σου μιλήσουν πιο πολύ. 

Οι πράξεις αυτές θα σου πουν πόσο πολύ σε θέλουν,πόσο είναι ανίκανοι να το πουν δυνατά,πόσο φοβούνται να μη σε χάσουν,πόσο θέλουν να τους καταλάβεις,πόσο θέλουν να μοιραστούν μαζί σου τα πράγματα που δεν μοιράζονται με κανένα,πόσο απίστευτα γελοίοι και κλόουν μπορούν να γίνουν μόνο για εσένα, και πόσο πολύ εννοούν αυτά που αισθάνονται.
Αυτοί οι άνθρωποι είναι αυτοί που φοβούνται μην τους πληγώσεις και αυτοί που ελάχιστες φορές νιώθουν κάτι βαθύ αλλά άπαξ και το νιώσουν και είσαι ο τυχερός θα είναι πραγματικά πάντα εκεί.

Μπορεί να νομίζετε ότι τέτοιοι άνθρωποι το 2016 δεν υπάρχουν αλλά αλήθεια υπάρχουν και ελπίζω πραγματικά να έχουν πάρει το θάρρος να δείξουν αυτό που νιώθουν στους κατάλληλους.
Γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι δύσκολοι αλλά αξίζει τόσο πολύ να υπομείνεις και να προσπαθήσεις για αυτούς.

Ίσως βλέπω πολλές ταινίες και είμαι έξτρα ρομαντική για αυτή την εποχή, ούτε και εγώ ξέρω πώς επιβιώνω. Γιατί μπορεί να βλέπω πολλές ταινίες,να μη βάφομαι πολύ,να μην πηγαίνω κάθε Σάββατο σε club και να βγάζω snapchat βίντεο, να προτιμώ να κάτσω στον καναπέ μου να δω ασπρόμαυρες ταινίες ή να μαζευτώ με φίλους να πιούμε κρασί,να προτιμώ τα πλεχτά και τα άνετα ρούχα από τα πολύχρωμα κοντά-στενά-ανοιχτά φορέματα, να ακούω jazz και να κάνω δουλειές,να τραγουδάω rap λες και είμαι ο eminem και να χορεύω μόνη μου σπίτι,να αναγνωρίζω τι είναι σωστό για εμένα και να είμαι απόλυτη και ξεκάθαρη,να σκέφτομαι κάθε μου απόφαση ή επόμενη μου κίνηση δυνατά μες το κεφάλι μου είτε στα αγγλικά με british accent είτε στα ελληνικά,να προτιμώ να είμαι single και να προσπαθώ για τον mysterious Mr Right...αλλά ακόμα και έτσι ξέρω να ξεχωρίζω και να προσπαθώ για τους Darcy της ζωής μου και να αναγνωρίζω τους fake Darcy.

Kαι αλήθεια,
δεν είμαι η μόνη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου