Σάββατο 2 Μαΐου 2015

τι θέλουν οι γυναίκες σε 28 σειρές*






                                 

Που λέτε, η σύγχρονη κοινωνία έχει αγιοποιήσει την ανεξαρτησία ή έχει δαιμονοποιήσει την εξάρτηση.
Μήπως τελικά είμαστε φτιαγμένοι για να εξαρτιόμαστε απ' τους άλλους?

Να τους ανήκουμε,να μας ανήκουν και τέτοια?
Προσωπικά έχω εξαρτηθεί πολύ από ανθρώπους και ενταξει μπορεί να μην είχα προσωπικότητα τότε αλλά θυμάμαι ήταν κολασμένα ωραία.

Δεν θεωρώ αυτό που λέω αντιφεμινιστικό,αλλά να σας πω και κάτι?
Και να είναι χέστηκα.
Εγώ το μόνο που θέλω αυτή τη στιγμή είναι να έρθει κάποιος να με πάρει από εδώ μέσα και να μου πει "κόψε τις μαλακίες". Δεν θέλω να το κάνω και αυτό μόνη μου.

Όχι ψέματα...δεν είναι το μόνο που θέλω!
Θέλω κάποιον να πάρει το βάρος μου και να με πάει βόλτα όπου θέλει.
Θέλω κάποιος να ακούσει τι βλακεία θέλω να πω στις 12 το βράδυ χωρίς να απολογηθώ για τίποτα. Να μιλάω χωρίς εξυπνάδες, χωρίς αστεία και να μη με βαριέται.
Θέλω κάποιος να έρθει σπίτι με τα προβλήματα του και να του τα λύσω όλα. Θέλω να γκρινιάξει,να φωνάξει, να σπάσει τασάκια. Χέστηκα,θα τα μαζέψω. Θέλω ένα λόγο να τα μαζέψω.
Θέλω κάποιον να κάνει σκουπίδια και λεκέδες εκτός από εμένα.
Να κάνει και τα νεύρα μου κρόσια. Ναι και αυτό θέλω.
Θέλω κάποιος να περιμένει να βάλω πλυντήριο. Ακούγεται πολύ απελπισμένο αυτό? μαντέψτε...πάλι χέστηκα.
Θέλω κάποιον να με ρωτάει "τι γράφει?" όταν διαβάζω , και να θέλω να του διαβάσω το βιβλίο ολόκληρο.

Θέλω κάποιον να μην με αφήνει να κοιμηθώ ήσυχα. Αλλά να μην μπορώ να κοιμηθώ καθόλου αν δεν είναι εκεί.
(αλεξανδρα Κ*)


Θέλω κάποιον να μου ξεστρώνει το κρεβάτι και να μου κάνει το κολλαριστό πουκάμισο,ασιδέρωτο.
Όχι δεν θέλω να είμαι δούλα κανενός.
Θέλω να γίνει ο σούπερ-χίροου μου και εγώ για αυτόν να είμαι το 20' διάλειμμα στο δημοτικό μετά το "Γλώσσα-Γλώσσα" που τόσο περιμένει κάθε μέρα κάθε νορμάλ παιδί.
Θέλω να είμαι το πρώτο τηλέφωνο που θα πάρει όταν δει κάτι ηλίθιο στο δρόμο και θέλει να το σχολιάσει.
Θέλω να μου είναι απαραίτητος και να είμαι η πρώτη του "καλημέρα".
Και μπορεί οι πιο πολλές γυναίκες να μην τα θέλουν όλα αυτά ή κάποιες να μην το παραδέχονται αλλά όλες ξέρουμε τι θέλουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου